logo forex news
Welcome, Guest
Forum Index > Forexnews Acties > Winstdeling Actie > Alle FN Points tot en met Februari 2010 bijgeschre...
Post ReplyWinstdeling Actie
Jelle Jelle
Overlord
Overlord
Administrator
Joined Board
11/10/2009 08:30

Offline User is Offline
View all users posts

Afgelopen weekend zijn alle FN Points die je verdiend hebt tot en met Februari 2010 bijgeschreven op je account.

Via de button 'winstdeling' bovenaan de shoutbox kom je heel makkelijk op de pagina die verwijst naar alles wat met de winstdelingsactie te maken heeft, inclusief de pagina waarop staat hoevel FN Points je al hebt.

Hou verder ook de nieuwsbrief van ForexNews in de gaten -komt zeer binnenkort- , want daarin staat ook nog nieuws over het winstdeling systeem....8)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Jules v H Jules v H
Yoda
Yoda
Registered
Joined Board
01/15/2010 23:09

Offline User is Offline
View all users posts
Orniii Orniii
Yoda
Yoda
Administrator
Joined Board
11/25/2009 17:15

Offline User is Offline
View all users posts

En nu winst gaan maken!!

Daar doen we natuurlijk ons uiterste best voor! :) En het succes van de onderneming hangt in belangrijke mate samen met het werven van nieuwe leden. Ken je dus nog iemand die wellicht in forex trading (of meer algemeen in actief beleggen) geïnteresseerd is, laat diegene dan vooral eens kennis maken met ForexNews. Dat kan heel gemakkelijk via de Mijn Referral Link pagina uit het winstdeling-menu. (Op deze manier uitgenodigde leden worden automatisch aan je gekoppeld voor het winstdelingsprogramma.)

Orniii

Jules v H Jules v H
Yoda
Yoda
Registered
Joined Board
01/15/2010 23:09

Offline User is Offline
View all users posts

Hehe, ik wist dat er een dergelijke reactie kwam. Denk maak maar even een voorzetje voor jullie Wink

Maar klopt uiteraard wel, er moeten voldoende punten voor winstdeling verdiend worden en er moet winst gemaakt worden. Dus handelen, klik hier op die google-advertenties, refer je vrienden, stort geld etc etc!!

Incognito Incognito
Yoda
Yoda
Registered
Joined Board
12/28/2009 18:28

Offline User is Offline
View all users posts

Ik kan nu al niet wachten op het einde van het jaar Wink

In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is

Extra

Disclaimer

Belangrijk:Forexnews.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie.