User is Offline
View all users posts
De geruchten machine draait op volle gang dit weekend.
Gaan de Grieken hun bailout krijgen?
En zo ja, waar gaat de euro dan naar toe?
Zelf voorspel ik in een ander topic ( Bonsai Trades) dat de euro dollar eerst zal profiteren van het einde van onzekerheid, maar op langere termijn zal moeten inleveren.
Wat denken jullie?
"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."
User is Offline
View all users posts
lange termijn denk ik echt een lagere koers, kort vind ik moeilijk in te schatten...is vrijdag wel een weg ingeslagen omhoog, ben benieuwd of deze doorzet. Jelle zit er niet vaak naast merk ik...![]()
User is Offline
View all users posts
Koers schoot bij opening markt in 1 uur 174 pips omhoog!
Nice to be right.
Maar de vraag is nu, hoe lang houdt het optimisme stand en is het lang genoeg om door de 1,3800 te breken....
User is Offline
View all users posts
Hoi Jelle,
Ik denk dat dit later gezien zal worden als een News Spike oftewel dat dit bij opening een pure emotionele reactie is geweest op het op het eerste gezicht goede nieuws voor de euro.
Technisch gezien is de spike omhoog gestopt vrijwel exact op de 76.4 (23.6) Fib lijn van de recente downtrend tussen 17 en 25 Maart. Zolang deze Fib lijn (ligt op ongeveer 1.3685) niet is doorbroken is volgens de theorie de eurusd nog steeds in een downtrend en was dit een pullback.
Ik ben dan ook nu in een short trade op breakout van de 55 ema op de monthly, wat ook sterke support is op 1.3600.. hangt nog een beetje rond mijn entry op 1.3585 ![]()
Marco
User is Offline
View all users posts
De retracement van de piek rond 1,3690 was ook wel heel dik, helemaal terug naar onder de 1,3590. Ik schreef al in het artikel van vandaag dat dat getuigt van weinig vertrouwen van de bulls.
User is Offline
View all users posts
Ben het wel eens met het artikel op Forexnews van vandaag, waarin wordt geschreven dat de bailout nog heel veel dingen onzeker laat en dat de euro dus waarschijnlijk nog flink gaat dalen.
Ik ben iig short! ![]()